Facebook oglašavanje za povećanje posete i prodaje
Vreme je za Facebook oglašavanje?
Pripremamo i postavljamo oglase
Uvek vodimo računa o sadržaju i trudmo se da oglasi budu dizajnerski atraktivni. Facebook oglas mora da prati prilično stroga Facebook pravila, ali s druge strane, takođe treba da podstakne vašu ciljnu publiku da preduzme željenu akciju. Naravno, važno je i pravilno predstavljati svoju kompaniju. Pre nego što počnete, moramo da se uverimo da imate pravilno podešenu Facebook stranicu i Faceboox Pixel.
Sve akcije vaše publike beleže se u analitici, tako da možemo dobiti detaljan uvid u njihov put kupovine i reagujemo u skladu s tim. Na ovaj način uvek možemo biti sigurni da prikazujemo Facebook oglase pravim ljudima i da je oglašavanje isplativo.
Konstanto prilagođavamo i unapređujemo kampanje
Facebook oglašavanje (vaš web sajt ili internet prodavnica) zahteva ogromnu količinu kontrole, prilagođavanja, promena i testiranja. Zato je važno verovati kampanji i iskusnim profesionalcima koji znaju kako da brzo i ispravno izvrše promene u nepredvidivim situacijama koje su često rezultat Facebook-ovih algoritama. Inicijalni dizajn grube ciljne grupe nam omogućava da tokom oglašavanja pronađemo za Vas određenu ciljnu grupu, koja Vam donosi najveći profit.
Trenutni efekat
Počinjemo Facebook oglašavanje tako što za vas prvo pripremamo Facebook kampanje, Facebook oglasne grupe i Facebook oglase – u skladu sa unapred dogovorenom strategijom. Pripremljene oglase šaljemo na pregled i nakon vaše potvrde već možemo da aktiviramo oglašavanje, što znači da vaši oglasi već počinju da se pojavljuju vašoj ciljnoj grupi na Facebook-u.
Kada aktiviramo Facebook oglašavanje, vaša ciljna publika će moći da vidi vaše oglase u sledećem minutu, ali to naravno ne znači da će konverzije (obično upiti ili kupovine) ostvariti istog dana, jer je ovo novi kanal za vaš brend i prvo morate da upoznate masu potencijalnih kupaca. Koliko će vremena biti potrebno da konverzije počnu da se okreću takođe zavisi prvenstveno od uobičajene dužine kupovnog puta vaših klijenata. Što pre počnete da se oglašavate na Facebook-u, pre ćete dobiti nove kupce.